Direktlänk till inlägg 22 mars 2010

Tjohooo!!!

Av uppikamp - 22 mars 2010 16:08

Helgen ha varit super!! Ha fått umgås med min K o haft det helt underbart, men tiden går ju så fort o man hinner ju bara komma så ska man åka. Men de e ju bra, fö då ha man de roligt ihop när de e så =)

Men nu få vi ju talas vid via telefon o de fungerar utmärkt d också!! :)

Mitt liv e skitbra, visst e d kämpigt emellanåt, men jag ha de helt underbart o jag e lycklig, det e de viktigaste!! Men nu ska jag dra iväg på stan o inhandla lite saker hit hem, så de bli fint o ombonat här, vill ändra lite färger här hemma också!! NUUUUU ha jag vårkänslor o JAG E KÄÄÄR!!! så jag ha energi till tusen!!!

ÄLSKAR DIG MIN UNDERBARA K!!!


De e som så roligt!! Jag skriver här till en massa männsikor som om jag talar med dem, men dom vet ju inte om denna blogg, de finns ingen annan än jag som vet om den här!! Jag är helt anonym o de tänker jag vara, för jag tänker inte utelämna mig så, de blir bara jobbigt för mig o min omgivning! Men jag vill ha den ute så här på nätet för jag tycker de är viktigt att de kommer ut sådant här så skapar de mer förståelse i samhället och för att styrka indra överlevare och för att få styrka av andra överlevare!! Så länge ingen vet vem jag är så kan jag lämna ut mig så här, eftersom dom som läser det inte vet vem jag är och inte känner mig så bli de inte så nära. För jag vet att de är mkt jobbigare att läsa om ngn man känner väl än om ngn man inte känner. För om man läser om sådana kränkningar som hänt nån man är känslomässigt bunden till, så blir de för jobbigt o känna med. Och jag vill inte utsätta min nära för det, det dom ser är tillräckligt för dom.

 
 
Klara

Klara

22 mars 2010 19:31

Tack för kommentaren! Det är mestadels bra med mig även om jag har mina dippar. Johanna är det bästa som hänt mig och hon förstår allting FAST hon inte varit utsatt själv. Vi gifter oss i midsommar på en gammal fäbodvall.
Bloggen har legat lite nere ett tag men rätt som det är dyker jag upp som en ubåt igen!

Kram/Klara

http://sexungen.bloggplatsesn.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av uppikamp - 12 mars 2013 23:30

Först sån ilska,sedan så ledsen,sedan ångest, sedan är det helt tomt..kan de vara gubben som påminner om min morfar som gräver fram gamla minnen. Flickan i mig är mycket rädd för honom, men jag är en kvinna nu och agerar därefter, så det är ju ingen ...

Av uppikamp - 21 december 2012 15:35

Vi har flyttat in på övre våningen i vårt nya hus. Det händer hela tiden en massa positiva saker i mitt liv och jag har det jättebra. MEN, ja ett stort men. Jag är nere, ingen livslust. Jag koncentrera mig väldigt mycket på det negativa i livet. Har ...

Av uppikamp - 20 november 2012 11:05

Jag vet inte.....min samtalsterapeut säger att jag alltid säger så när jag mår dåligt. Och det kan ju vara sant, de är ju så jag känner....JAG VET INTE, men jag mår dåligt, känns bara tomt i mig och jag känner mig så osäker just nu på vad jag ska tro...

Av uppikamp - 22 juni 2011 12:10

Sitter framför datorn och hör på musik. Borde egentligen göra annat, har så mkt att göra. Nååå de blir som det blir. Jag mår bra nu för tiden, tar medicin varje dag och de behöver jag allra helst nu när jag e gravid. Graviditeten går så otroligt br...

Av uppikamp - 19 mars 2011 22:26

Väntar barn med min pojkvän och allt känns så roligt och spännande, ser framemot att få barnet. Men samtidigt så är min kropp och mitt psyke så misshandlat att jag känner att jag inte orkar längre. Att kämpa emot varje dag. Ignorera ångesten som sätt...

Ovido - Quiz & Flashcards