Direktlänk till inlägg 23 september 2010

Porrfilm.....

Av uppikamp - 23 september 2010 10:21

Idag ha jag sovit länge, ända till klockan 10. Och jag ha dåligt samvete för att jag sovit bort hela dagen, har ju hur mkt om helt kvar att göra på hönsgården och hönsen kommer imorgon.Nu sitter jag här vid köksbordet o dricker morgonkaffe, har ätit världens sämsta frukost, 2 hårdbröd. Nåå jag får väl ta o äta lunch här strax eftersom klockan ju redan är så mkt.

Nu mår jag väldigt bra och det gjorde jag igår oxå, förutom då jag gjorde illa mej.

Jag var in o såg porrfilm, hade glömt hur jag blir då, jag gör inte de för njutningens skull. Nej då måste jag se sådant som inte e bra. Jag var o såg på en film som handlade om hur sonen våldtog sin mor brutalt. När jag ser på det så är jag livrädd o har sån ångest, har samma förskräckliga känsla i kroppen som när jag var barn o morfar var på mig. Sedan mår jag SKIT! Var tvungen att ringa min K då för att kunna lugna ner mig. Jag tror jag gör det för att återuppleva det jag varit med om. Hör ju till sjukdomsbilden PTSD, och då underhåller jag sjukdomen så att de tar längre tid att komma ifrån den. Jag kan inte se på porrfilm, och överhuvudtaget ska jag inte göra det för jag tycker det inte är något bra att stödja. Eftersom hela porrindustrin e sjuk. Dessa människor som är med får betalt för det här, och det är helt sjukt. Jag vet att det är många där som är som jag, som bara gör det för att göra illa sig själv. Dom säger att dom gillar det även fast dom i grund och botten inte gör det. Jag själv hade kunnat vara där, och jag tackar för mitt liv att det inte gått så för mig!!!

Jag ha de bra. Jag måste hålla mig till min K för att bli tillfredställd och få njuta, för han respekterar mig o vill mig väl. Därför kan han lära mig hur jag ska behandla mig själv, för jag respekterar inte mig.

Jag är så glad och tacksam för att jag har honom!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av uppikamp - 12 mars 2013 23:30

Först sån ilska,sedan så ledsen,sedan ångest, sedan är det helt tomt..kan de vara gubben som påminner om min morfar som gräver fram gamla minnen. Flickan i mig är mycket rädd för honom, men jag är en kvinna nu och agerar därefter, så det är ju ingen ...

Av uppikamp - 21 december 2012 15:35

Vi har flyttat in på övre våningen i vårt nya hus. Det händer hela tiden en massa positiva saker i mitt liv och jag har det jättebra. MEN, ja ett stort men. Jag är nere, ingen livslust. Jag koncentrera mig väldigt mycket på det negativa i livet. Har ...

Av uppikamp - 20 november 2012 11:05

Jag vet inte.....min samtalsterapeut säger att jag alltid säger så när jag mår dåligt. Och det kan ju vara sant, de är ju så jag känner....JAG VET INTE, men jag mår dåligt, känns bara tomt i mig och jag känner mig så osäker just nu på vad jag ska tro...

Av uppikamp - 22 juni 2011 12:10

Sitter framför datorn och hör på musik. Borde egentligen göra annat, har så mkt att göra. Nååå de blir som det blir. Jag mår bra nu för tiden, tar medicin varje dag och de behöver jag allra helst nu när jag e gravid. Graviditeten går så otroligt br...

Av uppikamp - 19 mars 2011 22:26

Väntar barn med min pojkvän och allt känns så roligt och spännande, ser framemot att få barnet. Men samtidigt så är min kropp och mitt psyke så misshandlat att jag känner att jag inte orkar längre. Att kämpa emot varje dag. Ignorera ångesten som sätt...

Ovido - Quiz & Flashcards