Alla inlägg under december 2010

Av uppikamp - 8 december 2010 20:39

Ser på "I form med Anna Anka". Känner att jag tränar ganska bra ändå, tre till fyra gånger i veckan. Men äter bra gör jag inte alls, sean jag flyttat hit ner så har mina matvanor försämrats drastiskt. Jag tröstäter, trycker i mig godsaker och äter inte ordentligt med mat, för mat ha jag inte lust till. Men kan man alltid äta, det är min tröst. Men något jag ser att jag verkligen saknar som de i programmet har är vännerna och de nära. Sedan jag flyttat hit är jag väldigt ENSAM!!! Saknar verkligen mor o far, brorsona och systrarna, mina fina vänner. Nå men så är det nog ett tag till, tar ett tag innan jag skaffat mig vänner. Allt har sin tid. Och nu en hemlighet, en stor hemlighet. Jag tror faktiskt att jag är gravid! =)

Ovido - Quiz & Flashcards