Alla inlägg den 21 maj 2009

Av uppikamp - 21 maj 2009 12:06

I helg så var jag på krogen o skulle slappa med min brorsa, och ta lite öl o så. Jag ha tagit abort på torsdag och det är en stor sorg. Nå i helg blödde jag som tusan. Men prompt skulle jag ha en kille i säng!!!!! Han drog sig undan först, men jag hängde på ända till han gav med sig. Jag hatar att jag gjorde så!!! Har sån ångest över det, känner mig så grym!!! Jag tvingade ju mig på honom, fast på ett fint sätt. Jag vet inte hur jag ska kunna förlåta mig själv. Tror jag ska skriva ett brev till honom och lämna till hotellet var han bor i. Be om ursäkt, för annars orkar jag inte med det.

Jag berätta för honom att jag blödde, men sa inget om att jag gjort abort. Så efter nattens bravader såg hotellrummet ut som ett slagfält, som ett slakteri. Hojja, ja hojja!!! Han var snäll och fin och inget fel på sexet, det var bra. Men fel sätt av mig!!!! Ha sex för att fly undan smärtan, det är inte bra. Det mildrar bara smärtan för stunden, och är lika skadligt som att skära sig själv med kniven. Och värre, för jag gör illa då andra människor.

Stackarn, han blev nog chockad på morgonen när jag berättade hur det låg till. När jag fick panik med vad jag ställt till med och började undra vad jag håller på med.

Jag skäms jag skäms jag skäms för att jag gör så här!! För jag vill inte göra så här!!! Nu känner jag att jag måste rensa upp efter mig, vad jag gjort. Och det ska jag göra, jag får inte förneka det och börja bära det inom mig. Nej, då blir det farligt!! Då kan det gå mycket illa för mig.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards