Alla inlägg den 30 maj 2009

Av uppikamp - 30 maj 2009 10:41

Pappa pappa pappa jag älskar dig sååååå!!!!


http://www.youtube.com/watch?v=Zdr-JV5xSvQ


Kaija har skrivit denna sång för sin pappa som dött...

men jag förknippar alla ord och hela sången med det jag fått vara med om som barn och vad det innebär för mig...

pappa han ha alltid kunna hjälpa mig, han ha fått bort mig från den jobbiga värld som jag har pga övergreppen i min barndom. Han ha alltid kunnat trösta mig, han ha lyckats få mig att skratta mitt i eländet, han ha alltid sett vad jag har behövat.

Jag kan inte bli kvar i detta jobbiga, och pappa kan hjälpa mig att hitta mig själv och visa mitt riktiga jag, hur naken jag än känner mig då och hur jag än skäms!!

PAPPA JAG ÄLSKAR DIG!!!!! Utan dig hade jag inte levt, och utan dig lever jag inte!!!!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards