Direktlänk till inlägg 20 maj 2009

Besviken!!!!!!!!!!!!!!

Av uppikamp - 20 maj 2009 10:50

Nu sitter jag här och känner mig så besviken!!! Är det så det har gått till. Ja det är det verkligen. Många killar har haft glädje av det, jag har sett till deras behov och gett och gett. Men mina egna behov har jag struntat i , och det har dom också struntat i. Jag har våldtagit mig själv om och om igen. Ett ivrigt horande ja, det är det rätta ordet för det. Självdestruktiv är jag!!

De killar som ha gjort allt för att ge mig mina behov, gjort allt för att ta reda på de, dem puttar jag undan. Jag känner mig inte tillräcklig, varför? Jo för jag visar inte mitt egna genuina jag, och jag vet inte själv ens vem jag är.


Än en gång TACK min vän!!! Jag tror inte du vet  hur mycket det betyder för mig! Du har hjälpt mig så att jag kan hitta mig själv när du såg till att jag köpte dildon. Jag attackerade dig och höll dig på avstånd, de kändes för dig såg jag och det gjorde ont i mitt hjärta. Men du är så stark och hämtade dig så snabbt. När jag berättade att jag köpt den, så var du neutral. Men jag vågade inte berätta mer, utan drog mig undan. Jag sörjer så mycket att jag gjort så. Jag ser hur du försökt på alla möjliga sätt komma närmare, men jag ha inte vågat, jag ha bara hållt dig utanför. Jag SKÄMS så över mig, vet du hur jag vill berätta de för dig!!!! Jag skäms!!!! Ser du mig, ja och jag skäms!!!

Men nu har jag bestämt mig. Inget sex med killar, jag är inte mogen för det!

Jag ska bara tillfredställa mig själv, och hitta mig själv. Känna efter!! Hojja, jag är så rädd för att känna efter, varför? Jo ÅNGESTEN kan komma. Men ångesten är ju inte farlig, den är tung, men det är en sjukdom som snabbt går att bota med mycket små medel. Glöm inte de!! Låt ångesten komma, berätta för de nära och skäms inte. Men jag skäms i alla fall!!!! Vågar inte berätta för att jag skäms.

Men jag ska arbeta med det. För nu har jag betä'mt mig att jag ska hitta mig själv. Och hon som äter upp mig innifrån och motarbetar mig, ska inte få styra mig. Men hon stryr mig alldeles för mycket!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av uppikamp - 12 mars 2013 23:30

Först sån ilska,sedan så ledsen,sedan ångest, sedan är det helt tomt..kan de vara gubben som påminner om min morfar som gräver fram gamla minnen. Flickan i mig är mycket rädd för honom, men jag är en kvinna nu och agerar därefter, så det är ju ingen ...

Av uppikamp - 21 december 2012 15:35

Vi har flyttat in på övre våningen i vårt nya hus. Det händer hela tiden en massa positiva saker i mitt liv och jag har det jättebra. MEN, ja ett stort men. Jag är nere, ingen livslust. Jag koncentrera mig väldigt mycket på det negativa i livet. Har ...

Av uppikamp - 20 november 2012 11:05

Jag vet inte.....min samtalsterapeut säger att jag alltid säger så när jag mår dåligt. Och det kan ju vara sant, de är ju så jag känner....JAG VET INTE, men jag mår dåligt, känns bara tomt i mig och jag känner mig så osäker just nu på vad jag ska tro...

Av uppikamp - 22 juni 2011 12:10

Sitter framför datorn och hör på musik. Borde egentligen göra annat, har så mkt att göra. Nååå de blir som det blir. Jag mår bra nu för tiden, tar medicin varje dag och de behöver jag allra helst nu när jag e gravid. Graviditeten går så otroligt br...

Av uppikamp - 19 mars 2011 22:26

Väntar barn med min pojkvän och allt känns så roligt och spännande, ser framemot att få barnet. Men samtidigt så är min kropp och mitt psyke så misshandlat att jag känner att jag inte orkar längre. Att kämpa emot varje dag. Ignorera ångesten som sätt...

Ovido - Quiz & Flashcards