Alla inlägg den 3 december 2009

Av uppikamp - 3 december 2009 22:15

Varför känner jag så här nu igen, känslan kommer då och då över mig så intensivt, att alla hatar mig! De e oftast som det blir så på kvällarna o nätterna, och vart söker jag mig då!! Jo ut på datingsidor på nätet, men varför går jag dit då!!! De är ju inte där jag få bekräftat att ngn älskar mig. Där får jag bekräftat att jag är en kropp och ett sexredakap. För där ute e d många som kommer m de, och det är det enda jag kan snacka om där, SEX!! D blir automatiskt så, jag försöker prata om ditt o datt, men nog hamna jag ändå dit.Det är ungefär som att annars vill dom inte snacka med mig. Men varför skall jag snacka med dom, det är ju inte bra för mig. Kanske det är för att straffa mig själv där också!!!

Jag blir så rädd när jag ser hur jag handlar exakt som jag känner, det skrämmer mig att man kan sänka en annans människas självkänsla så. De är ju hemskt!!! Och det här har hänt mig, det känns mkt svårt att se, de gör ont!! Men nu ser jag det, och det känns som en lättnad för mig också, för de klarnar liksom upp varför jag beter mig på olika sätt. Och nu känner jag mig VÄLDIGT motiverad till att skriva upp om vad jag ha pratat om med mina vänner och med andra killar och tjejer när jag varit ut. Då kan min kurator bolla de med mig så jag kanske få en ljusning till varför det låser sig helt när jag ska snacka m killar om ytliga saker. Då kanske vi kan komma på vad jag kan styra in snacket till för att jag ska känna mig trygg o inte så osäker.

Nu när jag snackat m min kurator om vad det ä jag kan va rädd för när jag snackar med killar, så ha jag börjat tro att jag e rädd fö att killen ska börja snacka om sex eller åt de hållet, för de e obehagligt för mig.

Ovido - Quiz & Flashcards