Alla inlägg den 12 december 2009

Av uppikamp - 12 december 2009 17:38

Vad e de jag känner!!! Jag känner i magen när jag tänker på honom, jag blir alldeles till mig av att se honom, jag flyger när jag ser honom jag går på moln, och jag blir så GLAD av honom, alla känslor kommer fram!! Så när jag ska prata med honom så går de inte, de låser sig, jag bli så rädd så jag springer iväg!!! Blir så arg på mig själv när jag bara springer iväg från honom när jag egentligen vill prata med honom!!! Och nu vet jag inte vad jag ska ta mig till! Snälla nån, ge mig styrka och mod att våga!! Jag vill va starkare än vad jag är nu!! Hur ska jag någonsin kunna vinna när jag inte vågar!! Jag MÅSTE för att jag VILL!!!!! Men när jag väl e där, då sticker jag!!! Fan vilken djävla idiot jag är!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards