Alla inlägg den 9 juni 2009

Av uppikamp - 9 juni 2009 09:36

Jag låg i sängen och grät. Jag hör hur dom ropar mitt namn där ner ifrån att de är mat. Jag ligger kvar och vill gråta färdigt innan jag går ner.

Men då kommer E in i mitt rum till min säng. "Ojdå är du ledsen säger han".

Han tar med sina händer på min kropp, kysser min mun med sina äckliga läppar. Hans händer är under mina kläder, överallt!! Sedan tar han några godisar ur sin ficka och ger dem åt mig, så säger han "så så, kom nu går vi ner". Så tröstade E ett barn, så grymt så grymt E gjorde mot mig!

Sedan när vi kommer ner till köket så säger han "Stackarn låg och grät och var så ledsen."

HUR KUNDE DU????? Men vad hjälper det att jag frågar. Finns inget svar på det, inget vettigt svar. För det är utanför vår värld!!

Men det gör så ont att minnas detta, att E gjorde så ofta så här, han tog alla sådana här tillfällen i akt och då hade han bra täckmantel för sn lek.

En lek för honom som var så grym mot mig som barn, den gjorde mig så illa och har skadat mig för livet.


http://overlevare.blogspot.com/2009/02/en-sang.html


Av uppikamp - 9 juni 2009 01:42

http://www.youtube.com/watch?v=1mRdZ0koQFQ


är det så här

jag vill tro det

men jag vet inte

det är nog bättre att inte veta

då har man något att fundera på hur det ligger till

men det känns så verkligt


ja man kan i alla fall fantisera

som du sa, att fantiserar gör man väl hela tiden


jag tycker det är så konstigt att du väger så tungt, fast jag inte känner dig och du inte känner mig


Ovido - Quiz & Flashcards