Alla inlägg den 22 juni 2009

Av uppikamp - 22 juni 2009 10:29

Jag är så stolt så, stolt över mig själv nu!!!! Jag var på krogen en helg här, och då var det en gammal gubbe som spelar där som pratade med mig och min kompis där, som kom med konstiga förslag och jag kunde inte säga nej. Han gav numret sitt åt mig och sa att jag skulle ringa och så kunde vi hitta på nåt roligt. Jag kände mig skyldig när han varit så snäll och trevlig med en så dålig människa som mig och tog emot hans nummer fast jag inte ville, kände mig kränkt. Men inte ringde jag honom heller. NEJ, VAD TRO HAN ELLER!!!!!!

Så var jag på krogen i helg med en bror och en annan brors tjej. Då kommer han och visar tecken åt mig att varför ringde du inte. Jag skakar på huvudet. Men när han inte förstår att gå då, så skriker jag GÅ åt honom. Sedan går jag med högt huvud hela kvällen och säger att jag ska inte skämmas, det är han som ska göra det. Han har gjort fel och inte jag. Är så stolt att jag klarade vara där även fast jag plågades av hans fula äckliga röst. Nej sådana där svin ska inte få hindra mig från att leva. Jag tänker leva, precis som alla andra människor.

Jag är värd att ha det roligt!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards