Alla inlägg den 12 juni 2009

Av uppikamp - 12 juni 2009 00:04

Jag vet inte var jag ska ta vägen..

jag har ingenstans mer att gömma mig, jag måste visa mitt egna genuina jag och jag vet inte ens vem jag är!!! Men det är bra när det är så, då vet jag att du är normal, du vill verkligen se mina behov och mig. Jag vill, men jag är så rädd så rädd!!! Jag är så rädd för mig själv, vågar jag få kontakt med mitt egna jag. Ja jag vill det och då få det komma, men det måste få ta tid, lite i taget!!!

Hjälp mig snälla någon!! Jag vill fly, men ändå vill jag inte det. Nej det är nog mer så att jag inte vill fly, jag är nyfiken och jag vet att det blir bättre när jag få kontakt med mig själv. Men det är tungt tungt. Och jag är så rädd, får ångest och panik när jag tänker på det. Nå det är inte så bråttom, det kommer eftersom, och det blir som det blir.

.."Och blir du rädd, så blunda hårt, jag bär dig om du vill"..

Ovido - Quiz & Flashcards