Alla inlägg den 14 juni 2009

Av uppikamp - 14 juni 2009 21:30

Nu är jag så ARG  så ARG!!!!! Märker när jag tillfredställer mig hur jag bara fantiserar att den andra vill göra si och så. E har skadat mig så, jag kan inte ens fantisera om vad jag själv vill!! Vet jag ens själv vad jag vill??? Jag vet inte, men jag är i alla fall så arg man kan bli!!!

Hjälp mig snälla nån att våga se vad jag själv vill!! Eller vill jag ens själv något?+ Ja det vill jag, för varför skulle jag få sug, varför skulle vissa killar tända mig bara genom sina sätt att röra på sig? Varför skulle jag annars tycka att vissa killar är så sexiga?? Nej jag vill något, och jag har behov. Jag måste bara våga hitta dem, våga KÄNNA EFTER OCH LYSSNA till MINA KÄNSLOR och till MIN KROPP!!!!!

Tänkte så, om jag tar varje gång jag tillfredställer mig en liten stund då jag ska känna efter och ta de lungt, sedan kan jag fortsätta på vanligt vis som jag brukar.

Men jag har verkligen lov till att vara arg och hata E för det han gjort mig!!!! Jag är INTE en dålig människa för det, behöver verkligen inte ha dåligt samvete!! För jag har rätt till det efter allt han gjort mot mig!!!

Ovido - Quiz & Flashcards