Alla inlägg den 3 juli 2009

Av uppikamp - 3 juli 2009 15:14

http://www.youtube.com/watch?v=QKl6AD6r8wI


Måste bara lyssna på den här nu, om o om igen!!! Jag lega med killen jag inte känner, min brors kompis igen igår, BARA VILL!!!! Men nu har han också åkt hem till sig. Nej jag tror ändå inte att det var dåligt för mig att ligga med honom, det kändes så BRA!! Och det känns så BRA nu också!! Då kan de inte vara dåligt. Men jag tvivlar ibland så mycket på mig själv, eftersom man vill förneka vissa saker för sig själv, då blir man så osäker på om det är det man gör hela tiden. Men så är inte fallet kan jag inte tro nu, det känns bara så helt otroligt bra!!!! Jag känner mig som den lyckligaste stjärnan i livet som fått ligga med honom. Det är väl så här det ska kännas, ja så här ska det kännas, det känns som jag flyger av det här. Det har gett mig en kick!!!Den ger mig energi och kraft till att tro på mig själv!!! Jag kan åstadkomma, jag kan ge och jag kan ta!!!!!

Drömmen måste bero på något annat. Nå jag ger den alla möjligheter!!!

Ovido - Quiz & Flashcards