Alla inlägg den 2 juli 2009

Av uppikamp - 2 juli 2009 11:33

Nu ha jag drömt igen den där drömmen. Den är så konstig, den gör mig upprymd, äcklad och rädd samtidigt. Den är väldigt hemsk.

Jag drömmer att jag har analsex med någon mitt bland alla människor mitt i stan. Jag blir tagen bakifrån i analen, jag står på alla fyra naken och alla människor går runt omkring, han står där bakom, men vet inte vem det är, bara någon. Men sedan så går han ifrån och pratar med människorna runt omkring, och ändå är kuken kvar i analen i mig och jag tycker det är skönt men ensamt. Efter ett tag ramlar den ut ur analen och då sitter kuken fast i mig och hänger som en stor lång svans från mig. Den är smutsig. Han säger åt mig, åsså ta du med dig svansen som vanligt. Jag försöker gömma kuken innanför tröjan och lägger den runt midjan. Kuken är  smutsig och äcklig, den sitter fast i mig och den är som en svans. Jag mår illa och letar efter mina byxor, ska gå hem och tvätta svansen som ha knullat min anal.

Den där drömmen äcklar mig, kan inte förstå varför jag drömmer den. Kanske är det så att det inte är så bra att jag har sex, har haft sex i helg med en kille jag inte känner, men som min bror känner. Sexet var bra, ångrar absolut inte och jag ville ha sex. Men jag vet inte. Hur blir sexet för mig. Jag vet inte hur det blir. Det kändes så bra, bra!! Men va gör man när annat gör så allt blir bara ett virr varr av rädsla o  ångest. Näää jag vet inte det känns så hopplöst det här. Ska jag vara tvungen att jobba med det här hela mitt liv!!! TYDLIGEN!! Bearbeta hela livet igenom! Det känns som , vad har jag för framtid??? INGEN!!!

Ovido - Quiz & Flashcards