Direktlänk till inlägg 27 december 2009

de håller uppe mej...

Av uppikamp - 27 december 2009 23:42

Tänk att han var på krogen i helg, han som gör mig så glad. Och han ville prata med mig, han sa att han tyckte de var roligt att se mig. Jag trodde inte han ville se mig. Men jag måste tro honom, jag måste tro!! Jag får inte vända de till att han bara säger så och låtsas, för att kunna få ut ngt annat av mej. Och jag kan tro honom, även fast misstankarna finns där. Jag tror att han tyckte de var roligt. Jag var så ledsen och trodde han inte ville se mig mer. Men så blev han så glad och tog mig i famnen när jag kom. Jag kände mig så glad, jag fick krama honom. Men som vanligt kunde jag inte prata mer än höra mig för hur han hade det. Och han försökte inte prata om annat som han gjort tidigare, jag funderar varför. Men de må ju va som det är. Jag ha tänkt så, att jag gör det jag vill och det jag klarar av med, sedan känner jag vad jag känner och reagerar som jag reagerar, och killarna få göra precis som dom vill. De går inte att ändra på sådana saker för just de tillfället. Men man kan förändra sig själv, så man inte reagerar på något sätt som man inte vill reagera på.

Jag lever än idag på det att han ville prata med mig. Han e så söt o så gullig så jag bara bli alldeles till mig. Men men va gö man, de e som det är, och jag tycker att det är bra så. Även fast jag bli frustrerad av att jag inte vågar ta ett steg som jag hade viljat.Men vad spelar de för roll, jag är medveten om det och nu är jag här jag är, så varför inte njuta av det som varar. För stunden som jag fick krama om honom, stunden jag fick känna hur han krama om mig riktigt ordentligt och känna den goda doften av honom. Han e så fin han!!

Jag ha bestämt nu att jag ska försöka njuta av de jag ha, de räcker och gör mig lycklig!! De hålle mig uppe!! För jag tänker nu så, om jag gör illa mig själv nu så förstör jag av det som gör mig lycklig, som gör så att jag mår bra.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av uppikamp - 12 mars 2013 23:30

Först sån ilska,sedan så ledsen,sedan ångest, sedan är det helt tomt..kan de vara gubben som påminner om min morfar som gräver fram gamla minnen. Flickan i mig är mycket rädd för honom, men jag är en kvinna nu och agerar därefter, så det är ju ingen ...

Av uppikamp - 21 december 2012 15:35

Vi har flyttat in på övre våningen i vårt nya hus. Det händer hela tiden en massa positiva saker i mitt liv och jag har det jättebra. MEN, ja ett stort men. Jag är nere, ingen livslust. Jag koncentrera mig väldigt mycket på det negativa i livet. Har ...

Av uppikamp - 20 november 2012 11:05

Jag vet inte.....min samtalsterapeut säger att jag alltid säger så när jag mår dåligt. Och det kan ju vara sant, de är ju så jag känner....JAG VET INTE, men jag mår dåligt, känns bara tomt i mig och jag känner mig så osäker just nu på vad jag ska tro...

Av uppikamp - 22 juni 2011 12:10

Sitter framför datorn och hör på musik. Borde egentligen göra annat, har så mkt att göra. Nååå de blir som det blir. Jag mår bra nu för tiden, tar medicin varje dag och de behöver jag allra helst nu när jag e gravid. Graviditeten går så otroligt br...

Av uppikamp - 19 mars 2011 22:26

Väntar barn med min pojkvän och allt känns så roligt och spännande, ser framemot att få barnet. Men samtidigt så är min kropp och mitt psyke så misshandlat att jag känner att jag inte orkar längre. Att kämpa emot varje dag. Ignorera ångesten som sätt...

Ovido - Quiz & Flashcards